Hier sla jij je vleugels uit!

Image Alt Text

Maak

kennis met

onze school

Ons gebouw en schoolplein

De Arendshorst heeft een ruim en fris gebouw.

Tijdens schooljaar 2022-2023 gaan we onze rijke leeromgeving verder vormgeven. Hiervoor gaan we twee uitdagende leerpleinen inrichten. Op deze leerpleinen komt meer ruimte voor onze leerlingen om onderzoekend en ontdekkend te kunnen spelen en leren. Daarnaast biedt een leerplein de mogelijkheid om kinderen meer met elkaar te kunnen laten samenwerken.

De rijke leeromgeving rondom het gebouw is heerlijk groen met twee ruime speelpleinen. Op De Arendshorst hebben we zelfs een waterbaan. Ook hier kunnen onze leerlingen ervaren door te spelen met natuurlijke materialen als water en zand.

Een afspraak voor een rondleiding kun je maken met onze directeur Sandra Doppenberg via telefoonnummer (0341-551478). Je kunt ook mailen naar arendshorst@stichtingproo.nl.